Customer Service Lead (m/f/x)
CSL Behring
Paris, FR
il y a 9h

With operations in 35+ nations and 20,000 employees worldwide, CSL is driven to develop and deliver a broad range of lifesaving therapies to treat disorders such as hemophilia and primary immune deficiencies, and vaccines to prevent influenza.

Our therapies are also used in cardiac surgery, organ transplantation and burn treatment. CSL is the parent company of CSL Behring and Seqirus.

CSL Behring is a global leader in the protein biotherapeutics industry, focused on bringing to market biotherapies used to treat serious and often rare conditions.

CSL Behring operates CSL Plasma , one of the world's largest collectors of human plasma, which is used to create CSL’s therapies.

Seqirus is the second largest influenza vaccine company in the world and is a transcontinental partner in pandemic preparedness and a major contributor to the prevention and control of influenza globally.

We invite you to take a look at the many career possibilities available around the globe and consider building your promising future at CSL by becoming a member of our team! Responsibilities Qualifications Together into the Future.

  • We are currently looking to recruit a Customer Service Lead (m / f / x) - to join our Commercial Team in France (permanent position / fulltime) Location : Paris Main Responsibilities and Accountabilities : Supports commercial operations core business processes for assigned area Develops strategies and recommendations for improving processes, efficiency and practices Identifies and prioritizes service improvement opportunities and creates plans for implementation May focus on data services, patient services, distribution, contracts, reimbursement, forecasting / analytics, or transparency reporting compliance Position Qualification and Requirements : Bachelor degree in business / marketing or science discipline 5-7 years' relevant commercial operations experience Proficiency with Microsoft Office;
  • SAP experience preferred We are looking forward to receive your online application (CV + letter of motivation). Nous sommes actuellement à la recherche d'un Responsable Service Client (m / f / x) (contract CDI / temps complets) Localisation : Paris Le Responsable Service Client (m / f) est responsable du Service Clients et supervise les activités Supply Chain et logistique pour assurer un haut niveau de satisfaction interne et externe et conformément aux règles applicales en interne et la réglementation en vigueur sur ce périmètre d'activité.

    Mission et Responsabilités : Assure la responsabilité du service clients Manager les collaborateurs du service clients Il / Elle est responsable de la gestion du Prestataire de stockage et de distribution avec l'aide du Responsable Supply Chain et logistique Il / Elle respecte les règles internes et la réglementation applicable au périmètre d'activité Il / Elle pilote / participe à des projets d'excellence opérationnelle Il / Elle aux réunions / TC internationales pour assurer un partage des connaissances en matière de pratiques nationales au sein du groupe CSL Behring, et dans ce cas être le porte-parole de la filiale française Condition d'admissibilité et expérience requise : Formation de type ingénieur.

    Minimu Bac +3 Maîtrise de SAP et MS Office Expérience professionnelle réussie en tant que responsable service clients (3 à 5 ans d'expérience min en gestion) A travaillé pour une industrie pharmaceutique avec un prestataire type CSP basé en France ou avec des stocks internes Anglais niveau C1 (échelle CECLR) Connaissance des dernières tendances et applications technologiques de l'industrie

    Postuler
    Ajouter aux favoris
    Retirer des favoris
    Postuler
    Mon email
    En cliquant sur « Continuer », je consens au traitement de mes données et à recevoir des alertes email, tel que détaillé dans la Politique de confidentialité de neuvoo. Je peux retirer mon consentement ou me désinscrire à tout moment.
    Continuer
    Formulaire de candidature