Level 2 Process Support Specialist H/F
GEODIS
Asie
il y a 3j

Fonction

Fonctions Support - Informatique

Intitulé du poste

Level 2 Process Support Specialist H / F

Exigences et contraintes du poste (horaires de travail...)

Position based in Asia

Description de la mission

Ensure an optimized utilization of our Operational TMS Next Gen by providing support to users , supporting the deployment of new functionalities , performing (re) training on specific functionalities , identify opportunities for process improvements and drive best practice sharing.

Profil du candidat

Bachelor working and thinking level

Business background with 2-3 years' experience in logistics and forwarding or an IT background with 2-3 years' experience in support of logistics systems

Experience in conducting user Trainings

Fluent English, in speaking and writing

Must have in-depth knowledge of the TMS and helpdesk ticketing systems

Temps de travail en %

Lieu de prise de service

Lieu de prise de service

Ville(s)

Anywhere in the world

Critères candidat

Niveau d'études min. requis

BAC+2 / BTS / DUT

Niveau d'expérience dans la fonction

Confirmé (5 à 10 ans d'expérience)

Langues

Anglais (Maitrise Courante)

Signaler cette offre d'emploi
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Postuler
Mon email
En cliquant sur « Continuer », je consens au traitement de mes données et à recevoir des alertes email, tel que détaillé dans la Politique de confidentialité de neuvoo. Je peux retirer mon consentement ou me désinscrire à tout moment.
Continuer
Formulaire de candidature